BULLET!! bland annat.

Det är satans så kallt i Småland just nu. iPhånen Madskills säger -7, Aftonbladet -9.
Ska tydligen komma ytterligare ett snöoväder under morgondagen. Jippie.
Som om det inte skulle räcka med den snö vi har?!
Jag hatar snö. Det är stunder som dessa jag önskar att mina föräldrar aldrig flyttat tillbaka till Sverige, tänk då hade man kunnat ligga och steka på playan på Australien's Gold Coast nu, istället för att behöva bylta på sig hundra lager kläder när man ska gå ut och slänga soppåsen.

(såhär härligt hade man det i september 2007 i Byron Bay)

I lördags var det Bullet på Garvaren och när jag inte hade råd att gå dit så fick jag låna pengar av VBJ. UNderbara VBJ <3
Förfest hemma hos Jessica, mycket mycket trevligt!

Bullet är ju verkligen ett fantastiskt live-band, de ger verkligen 110%!
ÄLSKAR DET!
Sjukt galet snygg gitarrist, det är så man dör en smula.

Galet superhunkig gitarrist!



Idag har jag spenderat kvällen hemma hos Emma med kids. Vi åkte först till Citygross och köpte grejjer till tacos och stackars Abbe-Dabbe var så trött efter att ha åkt snowräjser att han inte ens orkade gå, utan jag fick bära. Lillplutten.
Lilla Oscar har också varit jättekelig idag, mysigt!
Han var hos mig i säkert 15 minuter när Emma var och nattade en olydig Abbe-Dabbe, UTAN ATT GRÅTA!!
För att hålla humöret uppe efter Citygross-rundan fick de åka karusellbil:


Emmas lillebror Daniel kom också upp och åt tacos och så satt vi och drack te och myste och åt o-LCHF hemmagjord nougat.
Ska försöka hålla mig så mycket som möjligt till LCHF under julen, men några sidospår tänker jag med gott samvete gå in på.

Sådeså.



Kommentarer
Postat av: Kussen

ja tänk!! Men då hade vi inte kunnat fira julen ihop!! =)

2009-12-22 @ 19:26:49
Postat av: Emma

Ja vi hade det riktigt mys pys hos oss :) Ja på att även kunna vara i värmen.... hade inte varit helt fel.... :)

Puss min vän

2009-12-22 @ 20:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback