Ge mig! Betyg! PULKA!

Okej, vem vill bli min Jultomte och skänka mig dessa fina tröjor?!
Endast $29,99 per tröja!!!
http://www.emmanueldelcour.com/emmanueldelcour.com/Store.html



Om ni har tillgång till mannen i tröjorna kan ni skicka med honom också, plz!?!



I övrigt, lyckades på något vis få ett VG i franska steg 1.
Vet inte riktigt hur det där gick till, men jag är happy!

Nu, efter två terminer ser mina betyg ut som följer:

Psy A G
MA B G

Re A VG
Sv B VG
Nk B VG
Sh B VG
Fr 1 VG

Eng A MVG
Eng B MVG
Eng C MVG
Prg.h MVG

Trodde aldrig i mina vildaste fantasier att jag skulle lyckas få så här bra betyg!
Gick ju in för att klara kurserna och nöja mig med ett G liksom!
Är nog lite stolt över mig själv tror jag.



Idag har jag haft en sån där lat dag, som sig bör första dagen på jullovet.
Vaknade runt 11, gick upp, gjorde lite frukost (ost, enrisrökt korv och ett ägg).
Sedan var det dags att slösa bort tid vid datorn och TVn.
Lyckades dock vika tvätten från förra veckan, innan Emma kom och hämtade mig.
Vi skulle hem till henne och fika samt åka pulka.
Unnade mig en liten bit ananaspaj, som inte alls ingår i min LCHF-kost, men man måste väl fan få leva lite ibland?!
Två hela åk blev det, tillsammans med Abbe-Dabbe, innan tår och fingrar sade stopp för roligheterna.
Satan vad kallt det ÄR!

Kvällen har spenderats framför TV och dator. Har fastnat i TaiPei-träsket igen.
Inte bra!


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja det är klart du ska vara stolt! Skit bra jobbat!! O ja, det är kallt, vi får hoppas det håller i sig över julen i alla fall så vi får en vit jul för en gångs skull. :) Kraaaaaaaam

2009-12-18 @ 23:42:08
URL: http://saragolosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback