Någon

Jag har tänkt mycket på det här med att träffa Någon.

Kan inte låta bli att förundras över fenomenet att Alla Andra verkar träffa Någon.
Alla Andra som tidigare levt i rätt långa förhållanden, blir singlar och 4-6 månader senare träffar de Någon Ny att leva tillsammans med.
Medan En Annan, som varit singel i närapå 4 år, aldrig verkar träffa Någon Alls.
Inte ens Någon Ibland.

Undrar varför det är så.
Är Alla Andra mer utåtriktade än En Annan?
Är Alla Andra mer mottagliga för Någon än En Annan?
Är En Annan helt enkelt ingen rolig person och är det därför hon aldrig träffar Någon?
En Annan börjar undra vad hon gör för fel...?

Bara lite funderingar, inte för att En Annan inte tycker om sitt eget sällskap, men hon längtar efter Någon att dela sängen, soffan, drömmar, ja - LIVET med.

Suck.

I övrigt:
Bra betyg även denna termin, hittills på två terminer har jag lyckats skrapa ihop 2 G, 4 VG och 4 MVG.
Vad jag får för betyg i Franska steg 1 får jag veta imorgon.

Och Jean Val Jean/Emmanuel Delcour är fortfarande världens snyggaste.





Kommentarer
Postat av: Josephine

Jag hoppas på att de som väntar extra länge får nått extra bra! =)

2009-12-16 @ 21:56:49
Postat av: Jenny

Jag tror det handlar om att du är kräsen (på ett bra sätt) du vill inte bara ha en i högen utan den bästa och det tar kanske lite längre tid. men det kommer ska du se. men väntan är ju inte alltid rolig bara jag vet. kram

2009-12-17 @ 11:02:19
Postat av: Maria

VAddå, menar du att jag inte ska vänta på att Jean Val Jean får upp ögonen (eller andra, ädlare delar) för mig?



;-)

2009-12-17 @ 15:25:07
URL: http://marialy.blogg.se/
Postat av: jenny

klart du ska vänta på honom =) tror redan han har fattat vilken toppen tjej du är =)

2009-12-18 @ 23:40:54
Postat av: Maria

Det borde han, med tanke på hur mycket av hans porr jag köpt/fått/laddat ner :D



JVJ <3

2009-12-18 @ 23:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback