10 things...

Såg att jag hade fått nån slags "award" från min vän Sara, vilket innebär att jag måste berätta 10 saker om mig själv.
Jahaaaaaa.....?!

Well, here it goes:
  1. Jag läser just nu upp min gymnasiekompetens på Vux, då jag använde mina tonår till att supa.
  2. Jag har varit singel sedan maj 2006.
  3. Jag är beroende av Facebook.
  4. Jag tittar "vuxenfilmer" minst fyra gånger i veckan.
  5. Jag hatar att prata i telefon.
  6. Jag har aldrig röstat på något parti, utan har alltid röstat blankt.
  7. Jag älskar att sjunga, men skulle aldrig våga göra något utav det.
  8. Jag hatar snö.
  9. Jag gjorde under ca 1 år av med mina, relativt stora, besparingar genom att åka runt i Europa och kolla på HIM.
  10. Jag är mörkrädd och kan inte titta på skräckfilmer, då sover jag inte på en vecka.

Kommentarer
Postat av: jenny

hahah men va kul vi hade påHIM resorna, o utan dom hade vi inte känt varann!!

du e helt enkelt världens bästa Maria!!

2009-11-15 @ 15:51:09
Postat av: Maria

Ja, det var ju absolut värt varenda slant!!

Men det var så sjukt mycket pengar när man tänker efter liksom, haha!



Du är världens bästa Jenny, så det så!!!

2009-11-15 @ 15:53:29
URL: http://marialy.blogg.se/
Postat av: gbgjenny

såg att den andra jenny hade skrivit på nåt annat inlägg så jag får la skriva gbg jenny i fortsättningen så du vet vem det e som skriver:))

2009-11-21 @ 15:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback