Hemmagjort! Klänning! Snygge?!

Hör och häpna vänner och obekanta!
Jag har "sytt" en klänning.
Och jag använder termen sytt väldigt löst.
Hade en jättekäck och snygg Skid Row-tischa liggandes hemma som jag i princip aldrig använt.
Klippa lite, nåla lite, tråda lite...
Och så blev det en liten klänning (betoningen ligger på LITEN). En mini.

Jag säger inte att den är snyggast i världen och jag kan garantera att sömmarna ser förjävliga ut, men hey, its my first try och jag ska nog sy om den hemma hos mor, på en symaskin - senare.
(så alla ni som syr och sånt på rikigt, jag vill inte ha era expertutlåtanden om hur jag hade kunnat göra det bättre... eller ännu värre, hur NI hade kunnat göra det bättre!)
Ikväll ska jag ha den på mig på en fest med temat "Alice i Underlandet och andra crazy things".
Crazier än en Skid Row / Sebbe- mini blir jag inte. Sorry!

Lite bilder på åbäket:


Så... Vad tycks?

Kommentarer
Postat av: jenny

jättefin!! :)) sebbe mmums :P

puss o hoppas du får kul ikväll o att vi ses nästa helg! :)

2009-11-21 @ 15:02:03
Postat av: jenny

uhhh vilken babe du är. den ser fin ut =)

2009-11-21 @ 15:31:40
Postat av: Anders

mommie ihave no panties on meee...

2009-11-21 @ 17:27:39
URL: http://www.seasonsports.se
Postat av: Magda

WOW! Snyyyyggt!

2009-11-21 @ 18:17:39
URL: http://www.welldyermaker.blogspot.com
Postat av: Maria

Jenny och Jenny: taaack!



Anders: WTF? ;)



Magda: TACK!!!

2009-11-21 @ 19:43:04
Postat av: Sara

2009-11-22 @ 18:08:41
Postat av: Sara

skitsnygg ju!!!

2009-11-22 @ 18:09:06
URL: http://saragolosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback