iTunes, iPhone, iLove

Igår var det en extremt lugn dag och kväll för fröken Maria.
Satt mest hemma i min pyjamas hela dagen och kvällen, slösurfade och spelade lite spel, typ iAssociate på min iPhone, som är extremt beroende-framkallande.


Rumstrerade om i min iPhone, tog bort alla låtar för att sedan lägga in ett stort gäng nya låtar.
1200 låtar för att vara exakt.
På min iPhone finns numera hela diskografier från följande artister/band:
Evanescence
HIM
Jack Savoretti
K's Choice
kent
Lacuna Coil
Nightwish
Volbeat
Within Temptation

5 Mötley Crüe-album
En massa Journey, musik från Glee, D.A.D, Danger Danger, lite klassiskt i form av Beethoven och Chopin.
Plus en massa strölåtar från diverse band.
En salig blandning helt enkelt.
Har även fört över top 3 filmen Almost Famous så jag kan titta på den jämt :)

Idag ska jag göra klart mitt naturkunskapsarbete om hjärt- och kärlsjukdomar.
Egentligen skulle min syster som är expert på området komma hit, men hon var alldeles för trött efter att ha förlöst en massa barn de senaste dagarna, så vi får ta det via MSN istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback