25årsfest, lapdance, Project Redhead.

Ojoj, nu är det mer än en vecka sedan jag skrev sist.
VAd har hänt sen dess då?

Fått VG på ett samhällsprov som jag trodde skulle gå käpprätt, mycket glad överraskning.
Har spenderat stor tid till att plugga ifatt sånt som fallit efter i och med min ledighet när jag var på kryssningen samt när jag var sjuk.
Skrev ett naturkunskapsprov i onsdags som jag tror gick riktigt bra, då jag svarade på alla utom två frågor och jag kände mig säker på de frågor jag svarade på.
Så det blir ju ett G där iallafall, MINST!

Förra lördagen hade jag min efterlängtade 25årsfest och herrejävlar vilken fest det var!
Klockan nio på söndagsmorgonen gick de sista hem och jag stupade stupfull i säng.
Sedan spenderades dagen som ett streck på dass, trodde på fullaste allvar att jag skulle dö.
INTE ROLIGT!

Fick en diskmaskin av min mamma och min mellansyster, av storasyster + familj fick jag en resa till Stockholm för Pink-spelning. Utav min kusin fick jag en cykel!!
Mina fina och underbara vänner gav mig ett jättefint halsband med VBM (Världens Bästa Maria) graverat.
Jag är ju inte så big på det här med smycken egentligen, men detta halsband var så himla fint och de har verkligen tänkt när de utformat det så det passar en enkel tjej som mig.
Dessutom gav de mig den mycket MYCKET efterlängtade DVDn "The Sexual Exploits of Jean Val Jean", den har rullat friskt här hemma vill jag lova!
SÅ het!

Vill inte gå in för mycket på festligheterna, för i ärlighetens namn så minns jag inte allt sådär jättebra, det är lite dimmigt kan man säga, haha!
Fick iallafall både hångel (utav halva festen) och en mycket fin lapdance av William Wallace (som jag inte minns) och resten kan vi lämna osagt.
En mycket mycket bra födelsedagsfest!


I veckan som kommer har jag HÖSTLOV! Eller som det så heter när man går på Vux - LEKTIONSFRITT!
Ska försöka plugga undan det sista de första dagarna nu och sen bara chilla.

Håller just nu på med Project Redhead.
Första steget var att bleka mitt mörkbruna hår.


Det gick väl lite sisådär, blev OK. Väldigt orange (betydligt mer orange än på bilden!)


Efter att ha varit hemma hos Sofie och fikat med tjejer med en massa kids och vilat håret lite så slängde jag i den röda färgen.



Får uppdatera när det är klart :)
Verkar bli en rätt mörk röd färg, helt OK, det ljusnar väl haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback