Veckan som gått, Göteborg, Jean Val Jean m.m

Ja, nu ska jag försöka skriva ett lite längre inlägg om vad som hänt den senaste veckan.

SOm sagt så var jag ju i Göteborg hos min bästa vän Jenny V i helgen som gick.
Kom in med 20.00tåget och då stod rockbästisarna samt hunden Smilla och väntade på mig!
Direkt hem till Jenny, där vi möttes av ännu en hund, modell lite större.
Vi skulle minsann vara hundvakter i helgen.
Jag som är lite rädd för stora hundar som jag inte känner höll mig lite på min kant först, men Nike visade sig vara en riktig underbaring av rasen Aussie (tror vi).
Han ville väldigt gärna kela hela tiden och det kunde man ju inte motstå.
Till och med jag blev sugen på att skaffa en hund och jag är en kattmänniska.


Nike

På fredagen kollade vi på Idol mest och gjorde inte så mycket annat.
Snackade lite skit och Jenny N kom med lika roliga anekdoter som vanligt.
Jenny N, du är en mycket sjuk människa! ;)
jag drack även min första öl på fem veckor, det var nästan bättre än sex.

Jenny V och jag gick upp (relativt) tidigt på lördagen för att åka till Allum och handla.
Ett par högklackade och tre långskjortor blev det för min del.
Från H&M blev det en gul/svart-rutig och en lite längre typ.. ljuslila-aktig.
Från Carlings (där det var 50% på alla tjej-överdelar!!) blev det en stor-rutig i mörkt lila, svart och vitt.

När vi kom hem blev det ingen rast och ro inte, nej då skulle vi ut i skogen med Nike.
En timmes skogspromenad gjorde susen och när vi väl kom hem höll vi på att dö av hunger.


Nike och Jenny i skogen



Till middag blev det Stinas kylling, klyftpotatis, bea och sallad. Yumyum.
Vi tyckte också att nu var det fan dags för den första drinken, klockan var ju faktiskt typ... fyra.

Lite förfest blev det, Helena dök upp och var jättegravid och drack därför bara alkoholfri öl, men hon var precis lika rolig som vanligt ändå :)

Tortyren började när vi skulle ta oss från Jenny till Cissi och hennes födelsedagsfest.
Att ta sig nerför en halv miljard nerförsbackar i ett par nya högklackade skor är INTE skönt.
Göteborg och Partille är INTE en exemplarisk plats att vara på när man ska gå in sina nya skor, det ska ni veta.
Usch!

På födelsedagsfesten var det trevligt, tyvärr tvingade de i mig shots och det ska ju alla människor veta att jag tål inte shots! Eftersom jag inte kände så många på festen så vände jag mig till mobiltelefonen och nu började fyllesmsen flöda...
Suck, jag blir så trött på mig själv!


Alex, jag och Jenny - tre kalaspinglor


Vid elvasnåret fick vi bråttom till bussen som skulle ta oss in till Göteborg och Henriksberg.
Det var ju lönehelg samt spelning så enligt Jenny och Alex skulle det drälla av hotties.... not so much dock.
Såg väl ett par stjärnskott, men det var inte sådär fyllt av dem.
Träffade ett par trevliga och jättefulla killar från Eskilstuna, deras band hade tydligen spelat tidigare på kvällen. Ohwell.

Jenny och jag tyckte att det var ett ypperligt tillfälle att ringa till vår kära vän Cecilia i Sundsvall.
Vad vi sa vet jag inte riktigt, men jag har ett svagt minne av att jag nämnde Helsingfors NYE samt att jag undrade när vi ska ligga med varann...
Jag blev nog lite fullare än beräknat, ja.
Det gick förövrigt superbra att dansa i de nya skorna, men så fort vi skulle gå hem så började det bli jobbigt igen.
Extrema blåsor märkte jag sen. Kul!

Åkte hem från Göteborg i måndags förmiddags och vem sitter inte på tåget?
Jo Färjan-Håkan.
Tog mig nog en kvart innan jag förstod vad fan jag kände igen honom ifrån (man går ju först igen hjärnbankvalvet och funderar på om man kanske har legat med den här personen man känner igen).
Han åkte första klass. Det gjorde inte jag, för jag är inte rik.

I veckan annars har jag bara pluggat och varit i skolan och såna saker.

När jag inte har letat efter bilder och videos på min senaste obsession. dvs.
Fyndet är porrskådisen Jean Val Jean, det snyggaste porr någonsin har haft att visa upp!
Så HET! Så MANLIG! Så SEXIG!
Sättet den här karln sexar sig är helt sjukt tändande och han har en tungteknik som inte ser ut att vara av denna värld!

Varsågoda tjejer... jag bjussar på denna :D



Tyvärr har han slutat i the business och försöker nu göra sig ett namn som en "riktig" skådis under sitt riktiga namn Emmanuel Delcour.
Skittråkigt och ohett.



Puss å kram, nu ska jag göra nåt annat!




Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, vilket skönt roligt inlägg. Keep it up! Roligt att läsa!

2009-10-01 @ 22:26:01
Postat av: Sara

mmm.. vilken godbit!!

2009-10-02 @ 05:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback