Helgen som gått i korta drag.

Seriöst. Jag blir så trött.
Jag fattar inte vad du vill, för du är så jävla föränderlig.
Mycket snack, men ingen jävla hockey.
What's the deal, liksom?

Haft en lugn och skön helg hos mamma (om man inte räknar med fredagens missöden då).
Igår gjorde vi inte mycket, kollade TV, åt middag hos min syster och sedan hem igen för mer TV.
Har gluttat igenom hela säsong 4 av How I Met Your Mother via http://www.free-tv-video-online.info/internet/
Rekommenderar verkligen den sidan, de har i princip ALLT.

Nyss hemkommen, imorgon är jag ledig från skolan, så jag ska umgås med Emma och hennes kids litegranna.
Har under den gångna veckan "återupptäckt" det alldeles fenomenala bandet K's Choice.
Tre låtar ni bör höra, som säkerligen får er att vilja höra mer (annars har ni crap taste in music)








Enjoy!
(Om ni vill ha lite mp3 så har jag, bara att fråga)

Dags att äta lite mat, har bara ätit två rostade mackor idag till frukost.
Bacon & eggs it is till kvällsmat! YUM!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jag hoppas att det är bättre nu iaf. Det har varit en helg full av "familje" tragedier .. ;) men men.. ibland går det bara utför. Imorgon hoppas vi på att det slutar gå utför..

2009-09-06 @ 21:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback