Kreativitet (ny kategori!)

Startar härmed en ny kategori här i min blogg, nämligen Kreativitet.
Vilket är saker jag gjort: stickingar, fotografier eller annat.
Här vill jag jättegärna ha kommentarer! (det vill jag ju på de andra inläggen också, men speciellt på den här!)


Nu är jag Ä N T L I G E N klar med halsduken jag hållit på att sticka sen i början av året (med ett jätteuppehåll under sommaren). Ska bara ge den lite fransar också, sen är den klar att användas på de allt kallare morgonpromenaderna till skolan. Blev lite garn över, så jag stickade mig lite snabbt och lätt en matchande mössa idag också.

Såhär snyggt blev det tillsammans :)




Hade väl egentligen kanske velat ha mössan liiiiiite längre och pösigare, men jag var verkligen inne på sista millimetern med garn, haha.


Så nu ska jag ner och köpa nytt garn imorgon eller så och eventuellt köra ett par vantar också..
Eller så köper jag ett helt annat garn och gör någonting annat!
KUL som fan att sticka iallafall!

Det blir mer om helgens bravader imorgon, för nu är jag så trött att jag knappt orkar hålla mig vaken mer!

Kommentarer
Postat av: Kussen

Blev ju skit fint!! :) Tulle hälsar med att de blev jätte fint! :) och att han ska börja läsa din blogg så du kan tjäna pengar och bli brunettmaria!

2009-09-21 @ 17:03:47
Postat av: Maria

ÅÅh, vad ni är snälla!

Och Tulle är lite extra snäll för att han vill att jag ska bli riiiiiiik!!!

2009-09-21 @ 18:04:56
URL: http://marialy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback