Lite snyggare nu, eller vad säger ni?

Ägnat en timme åt att försöka få bloggen att se lite mindre rookie-aktig och lite snyggare ut!
Tycker ni att jag lyckats?

Bilden i min header (högst upp ju!) tog jag en vinterkväll när jag bodde på Parkgatan, dvs början av 2006.
Typ finaste solnedgången ever.
Fast den i Gympie, Australien var fin också. (se bifogad bild)



Igår var jag hemma hos Jessica och åt middag, det var så satans gott!
Kycklingfilé, ris och nån gratäng med tomat, aubergine, squash, gul lök, rödlök och fetaost.
Sen tittade vi på Idol och ömsom skrattade oss blåa åt diverse miffon, men blev också totalt knockade av vissa andra människor.
Jag drack ungefär 2 liter vatten, så det blev precis lika mycket springande på kissen som vid alkoholbruk.
Det blev mycket, icke rums-eller-blogg-rent tjejsnack (det vet ni väl grabbar, att det enda vi tjejer gör när vi ses är att snacka sex!) och vid halv tolv-snåret gick jag tillsammans med tre inte alltför nyktra brudar ner till krogen.
Där träffade vi en stridspilot. Hur mycket nytta Sverige nu har av stridspiloter i dagens läge, det vet jag inte riktigt.
Vi träffade även på en gammal bildlärare och en trevlig Fågel.
Alla i fin form, såklart.

Tack tjejer (och grabbar) för en mycket trevlig, ack så nykter, kväll!

Puss ma lovelies!

Kommentarer
Postat av: Magda

Haha! Min chef är fd stridspilot.

2009-09-12 @ 12:00:12
URL: http://www.welldyermaker.blogspot.com
Postat av: Maria

Haha, trevlans!



Hoppas att det inte gör något att jag länkat till din blogg här på min sida?

2009-09-12 @ 12:02:05
URL: http://marialy.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja den blev super snygg!!! Mycket behagligt att gå in och läsa här :) Tack för igår ! Kram Sara

2009-09-12 @ 15:54:55
URL: http://saragolosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback