Lyckat!

Idag lyckades jag sova mig igenom väckarklockan. Eller ja, jag vaknade och gick upp och sen skulle jag bara kela med kissen lite i sängen och somnade tydligen om.
Vaknade kl 9.30.
Mycket smidigt med tanke på att min naturkunskapslektion börjar kl 8.15.
Vi skulle ha vår första labblektion idag.
Jaja, får väl förklara som det var.

Kl 14.00 har jag 90 minuter franska och sen är det håltimme till kl 17.00, då ska jag ha prov i hur man hanterar Excel.
Ska bli spännande och förhoppningsvis klarar jag det. Har jobbat en del med Excel tidigare så det ska nog inte vara ngåra problem.
Efter lektionen är slut så ska jag gå och simma en sväng, skönt att de äntligen är färdigrenoverade med simhallen nu.

Igår så bestämde jag mig för att ordna till min lilla skivsamling, som det var fullständigt kaos i.
Då hittade jag en DVDskiva med en massa saker jag, Jenny, Angie och Helena filmat när jag hängde i Göteborg ca 2004.
SÅÅÅÅÅÅ roligt att se, herregud vad liten man var för 5 år sedan!
Har spenderat morgonen med att rippa den till datorn och nu zippar jag den så jag kan skicka den till Jenny,f ör tydligen är det här en enda kopian, haha :)
Har ni tur så kanske jag till och med kan posta ett litet klipp på en extremt rödhårig Maria headbangandes till D-A-D i Inger's bil!

Såg sjunde säsongens första avsnitt av One Tree Hill tidigare.
Och det var bra, men det känns konstigt utan Peyton och Lucas.. de ska ju liksom vara där, tycker man.
Jaja, det blir säkert bra om ett tag, tar nog ett tag att vänja sig bara.

Nu ska jag minsann kolla brevlådan coh se om min iPhone har bestämt sig för att komma idag eller ej.
Suck, trött på att vänta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback