Tisdagens bravader.

Idag, mina kära vänner, har jag gjort en massa saker.
Först och främst gick jag till skolan imorse kl 8 för en lektion i Naturkunskap B.
Vi pratade om protoner, neutroner och elektroner. Kul!

Sen hade jag håltimme fram till klockan halv tre.
Under den tiden så hann jag sova lite till, släppa ut katterna på trädgården, försöka fiska ner Nyx från trädet som hon klättrat upp i och inte kunde komma ner från.



Efter många om och men så kom hon iallafall ner, kattrackarn.

Lagade lite Pappasoppa till middag, dvs en burk Findus Köttsoppa med grönsaker + skivad prinskorv och lite snabbmakaroner. Underbart gott och typ det enda min pappa kunde laga, därav namnet.
Tittade lite på Ellen Degeneres, hon är förjävla rolig. Försöker titta så ofta jag kan.

Sedan var det dags att bege sig tillbaka till skolan, för att tillsammans med Henrik försöka lära oss lite franska på egen hand. Vår lärare Lena hade fått förhinder, men vi försökte så gott vi kunde iallafall.
(i ärlighetens namn blev det mest att vi snackade skit)

Har idag köpt mig ett helårs gymkort inlusive simbassängsbad för ynka 159:-/månad.
Ibland är det süperbra att vara student!
Ska köpa mig ett par nya träningsskor imorgon tänkte jag, för Gudarna ska veta att jag inte kan använda några av de slitna jävlar jag redan har.
Det är skoskav de luxe-varning på dem!

Fortfarande inga news om hur det går med leveransen av min iPhone, börjar lacka ur nu (eller har jag bara för dåligt tålamod?)


Förra veckan köpte jag mig sånt här luktegott body butter.


Smörjer man sig med det efter en dusch så luktar man svagt av jordgubbsglass och det är ju alltid trevligt.
Framför allt behöver man inte splasha på sig parfym, det kan vara skönt att ha lite uppehåll med det någon dag.

Nu ska jag bara slösurfa en liten stund till, sen får det bli sängen och lite TVtittande.

Bah-bah, my lovelies!

Kommentarer
Postat av: jenny

sånt body butter har jag med,, men tycker det luktar typ persika! men Gott! :) fast nu har jag min kokos :)

2009-09-09 @ 05:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback