VBMmössan!

Nu är den klar!
Efter ca 20 timmar nerlagt arbete (give or take nån timme eller så) så är äntligen den extremt neomrosa mössan klar.

Har även stickat dit VBM med svart garn, men har inte riktigt bestämt mig om jag ska ha det kvar eller ej.
(vi invigda vet ju att VBM står för Världens Bästa Maria)
Vad tycker ni?
(ja, jag frågar även på Facebook, jag vet)



Ikväll (eller imorgon) återupptar jag arbetet med den gröna mössan till Jane...

"Beställningarna" på mössorna bara strömmar in. Helt plötsligt ska ALLA ha mössor!
Ronnie ska ha en (men det är ju lovat sen gammalt)
Jane
Jenny
P-O
Cristoffer
Helena
VBA
VBJ

Ja jisses, man kanske skulle börja sälja dem istället för att vara så snäll och ge dem som gåvor?
:)



Kommentarer
Postat av: Anders

Alla kan ju inte vara så bäst som du på att sticka ju :) därför får du göra mössor till alla, du vet.. en för alla alla för en? :P

Puess /VBA

2009-09-28 @ 16:54:48
URL: http://www.seasonsports.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback