En sån däringa undersökning/test

Vad heter du?
Maria, men min Internet-identitet är Mary Madskills, det är under detta namn jag figurerar i Internetsammanhang (forum, mitt recensentjobb etc)

Hur gammal är du?

Om ett halvår blir jag 26.

Är du singel?

Always the bridesmaid, never the bride. (Ja, jag är singel)

Vad har du för läggning?

Som Samantha så klokt säger i Sex & the City: I'm a trysexual - I'll try anything once.

Har du haft sex?
Jodå, det har sexats en hel del.

.. Med hur många om svaret var ja?

Du menar att jag på allvar ska:
1. komma ihåg varenda fylleligg
2. räkna dem?!

Vad heter din blogg?
Mary Madskills - She's got MAD SKILLS

Vad bloggar du om?

Mitt liv (plugg, fest, spelningar), MUSIK och diverse sexleksaker/porrfilmer/porrskådisar.

Har du någonsin fått en hatkommentar?

Nej, faktiskt inte, men det beror nog på svaret på nästa fråga

Hur många unika besökare har du om dagen?

Typ.... 10? i snitt

Vad är ditt besöksrekord?

Hela 44 stycken!

Ligger du på en topplista?

Haha, nej, verkligen inte. Eller ja, på min egen lista ligger jag i topp!

Favoritblogg?

Perez Hilton
läser jag varje dag, jag är beroende. Gillar även Spiderchick och Lucy Vonne's Sexy Blogtime

Lägg ut en bild på dig själv!

Sweden Rock Festival 2009
Lagom tankad klockan tidigt på eftermiddagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback