Epic gamenight!

Vilken jävla kväll det var igår, grabbarna grus + Jossan vet verkligen hur man muntrar upp en tös!
TVspelsfylla deluxe!
Ser med skräckblandad förtjusning fram emot bilderna som finns i Johans kamera, haha.
Ja jisses.

Den här 1-litersflaskan var i princip full när jag började igår.
Det är ju dock lite otäckt att man kan klippa nästan en liter vodka och folk tycker fortfarande inte att man verkar speciellt full.
Självkontroll eller har kroppen bara vant sig?
Scary shit.

Jag borde ju i princip ha legat på badrumsmattan hela natten, men jag somnade faktiskt i soffan - so HIGH FIVE!

Huvudet, hjärtat och Fifi börjar så sakteliga ställa om sig till single-mode, vilket känns både tråkigt och bra.
Jag kan ju inte älta hela livet heller, livet går vidare.
Sad but true.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback