Jo förresten...

I brist på annat att fylla bloggen med så kan jag ju berätta en rolig anekdot från i tisdags natt/onsdags morgon.

Hade varit nere på Harrys med Johan + sällskap. Ätit lite, druckit mer.
Tyckte att det var skittråkigt att de skulle stänga redan kl 23, jag menar hallå!?
Jag började ju just fyllna till och hamna i partystämning ju!

Nåväl, traskar mig hem, för jag har ju faktiskt vodka hemma.
Och inte vilken vodka som helst, utan min älskade Smirnoff ÄPPELVODKA som jag fick utav bästaste Annica.
Blandade mig ett par groggar och sen helt plötsligt får jag för mig att börja SMSa en manlig bekant.
Det hela urartade till ett frenetiskt flirtande som jag sällan skådat (eller utövat!)
Hursomhelst, jag fyllnade till ytterliggare och däckade i fosterställning på soffan.
När jag vaknade nästa morgon så hade jag missat samtal från personen i fråga.
Fan, jag däckade ifrån ett booty-call!

Note to self: man ska inte dricka en halv liter vodka ensam, då kan man däcka och gå miste om en chans att sexa till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback