Pussystation eller Sluttycentral?

Eftersom karlar är svin, förr eller senare (något jag glömde bort där för ett tag) så är det hoes over bros som gäller.
Idag har jag och min älskade Jenny gjort intresseanmälningar på diverse 3or och 4or i Göteborg med omnejd.
Yes, that's right!
Jenny och jag ska shack-a up med varann och bli roomies!
Förhoppningsvis i början av, men mer troligtvis i slutet av sommaren.
Kan inte tänka mig två personer som skulle bo bättre ihop än mig och Jenny, jag menar vi har ju alltid roligt!


För tillfället kan vi inte bestämma huruvida vårt framtida crib ska gå under namnet Pussystation eller Sluttycentral.
Jag gillar båda, Jenny känner dock mest för Pussystation.



Ni förstår ju alla hur jävla EPIC och LEGEN......wait for it......DARY det kommer att bli när vi två bor ihop. MADNESS!

Längtar i massor.
Hoppas vi får 4an vi sökt, det hade varit awesome!

Kommentarer
Postat av: jenny jonasson

åh vad skojsigt!! men du kommer bli saknad hemma ska du veta =) massor med kramar

2010-04-14 @ 19:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback