Stuff I want

Som alla tjejer vet, när vi är ledsna och deprimerade och sårade så tröstar vi oss med förnyelse.
(spelar ingen som om det så är en ny hårfärg, nya skor eller en ny lägenhet - det är nytt)

Eftersom jag just nu fyller alla dessa tre kriterier ger jag er härmed en lista på saker jag vill ha.
Helst nu.
(utan inbördes ordning)


1. Vinylspelare med uttag för USB-minne och SD-kort.
För att jag har en del trevliga vinylskivor jag inte har kunnat lyssna på sen 2004 då min gamla hederliga spelare bestämde sig för att typ.. dö.

995:- på Clas Ohlson



2. Easycap Video Capture
En VHS-konverterare.
För att jag har drösavis med VHSband som jag vill slänga, men jag vill liksom ha kvar själva filmerna.

485:- på fungadgets.se



3. Hörlurar från Skullcandy
För att jag är trött på in-earlurar till min iPhone. De skaver.
Och Skullcandylurar är häftiga.

429: på prylbutiken.com



4. SwitchEasy Colors
"Skal" till min iPhone.
För att jag är such a clutz och får massa äckliga saker på min telefon.
Fingeravtryck och sånt.

249:- på iphonebutiken.se




5. En iPig
Högtalarsystem till iPhone/iPod.
För att jag behöver den när jag ska sitta i parken och dricka öl/vin i sommar.
Och för att den är jättesöt.

999:- på iPhonebutiken.se



6. Ny klädsel till soffan
För att min börjar bli rätt nasty nu.
Om man köper en vit (dvs den billigaste) på IKEA, skulle man kunna färga den själv då tro?

695:- IKEA

Kommentarer
Postat av: Helena

Ipig finns på bolagret för 600 nånting.. Rosa o svarta, svinsöta :)

2010-04-15 @ 09:46:55
Postat av: Maria

Åh, tack för tipset!

2010-04-15 @ 13:53:02
URL: http://marialy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback