Dr. Spencer Reid

JAg lever och mår bra.
Eftersom varken jag eller Jenny har några cash (vi går båda och verkligen verkligen LÄNGTAR efter onsdag) så har det blivit en väldigt soft vecka och helg.
Vi har fastnat i Criminal Minds-träsket, är just nu inne på säsong 3.
Dr.Spencer Reid är så himla go och gullig och söt och underbar i sina små skjortor, slipsar och koftor.



I övrigt så laddar vi inför en helg i Köpenhamn, vi ska gå och se Pretty Maids, dricka öl, shoppa och bo på hotell.
Nästa vecka ska jag även försöka tatuera mig, det blir edn fina textraden Don't stop believin' på underarmen.

För första gången sen Ljungbydagarna startade för typ 10 år sedan så är jag inte där.
Det känns helt OK, lite tråkigt att missa Ida som är på besök från London dock.
Men jag överlever.

Hej å ivej!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback