Förråd.

Jag och Jenny har fortfarande inte hittat vårat förråd.
Vi har ju bara bott här i snart 2 månader.
Förut har vi inte riktigt brytt oss eftersom vi inte haft något hänglås.

NU har vi köpt ett hänglås.
Idag ska jag göra ett riktigt bra försök att lokalisera det, för jag vill möblera om i mitt rum och ta bort vissa saker (till exempel de +40 flyttlådor som ligger under min säng).
Det känns som att mitt rum bara är möbler möbler och åter möbler.

Jag vill ta loss överdelen av mitt databord (den delen som ser ut som en bokhylla) så att jag kan fästa TVn på väggen.
Tänkte så också köpa ett till gäng vägghyllor att sätta upp och ha mina böcker där.
(jag har så jävla mycket böcker!
Det märks att jag brås på mina föräldrar som alltid haft ett mindre bibliotek så länge jag kan minnas)


Rummet blir så fort stökigt när man har så mycket grejjer.. eller det känns iallafall väldigt stökigt!!
Och så vill jag såklart måla om så snart som möjligt.
Har bestämt mig för att en vägg ska vara riktigt röd och övriga halvmörkt grå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback