Lunch inkl. dricka+efterrätt inkl.kaffe = 32 kr

Ni förstår ju alla var jag har varit idag.

IKEA såklart!
Jenny och jag drog en sväng ut till Bäckebol och shoppade loss inne på det blåhula varuhuset.
Som följd av det har jag nu hängt upp gardiner i samtliga rum i lägenheten och imorgon ska jag borra/skruva upp hyllplan så jag ÄNTLIGEN kan få upp alla mina miljarder böcker.
(Man brås ju på mor (och far) som har ett mindre bibliotek hemma i Vislanda)

Köpte en skitfin tröja på JC igår när jag träffade Sofie.
Rea på reapriset, fett ös!
En slags kamo-grön, oversize gossig kortärmad tröja som är så stor att den även kan användas som klänning om man sätter ett skärp i midjan.
Får ta en bild nån dag.

Slängde som bekant ut garderobjävlarna häromdagen och möblerade så om i mitt rum.
Det ser numer ut såhär:



TVn ska vid tillfälle upp på väggen... tror jag.


Kommentarer
Postat av: Lina

Ja lycka till med att sluta röka igen då! Det är ett jädra träsk det där...



Hur långt är det att pendla från Partille till Vislanda? Ska du jobba 5 dagar i veckan eller? Är det Data/IT osv. som du vill jobba med i framtiden eller? Kul att se att du har dt så skoj i Götet!



Kram!

2010-08-06 @ 23:44:23
URL: http://linaelinmimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback