Mission: CDsamling till iTunes

I lördags påbörjade jag ett mission som jag funderat länge över.
Eftersom min gamla dator med mina 50G musik är trasig så har jag fått förlita mig på
Spotify
, YouTube och andra källor för att få min dagliga dos musik.

Men nu fick jag äntligen tummen ur och började lägga in min, inte så digra, CDsamling i iTunes!
Har hittills lagt in samtliga de CD's jag fått genom Sweden Rock Magazine (ca 360 låtar) och idag så fortsätter då arbetet med att lägga in resterande CDs.

För det är ju inte så att jag har franska-läxor eller historia B-arbeten att göra, nejnej.
Inte alls!
Det här är ju mycket viktigare och framförallt roligare!

Kommentarer
Postat av: Anders

Haha :D men VBM du ska ju fååå tillbaka din musik snart loovar :) den står på sovrumsgolvet just nu och väntar på transport till Lby som Ev. blir på Lördag :)



Puss

2010-02-08 @ 13:24:48
URL: http://www.seasonsports.se
Postat av: Maria

LÄNGTAR!

2010-02-08 @ 13:30:06
URL: http://marialy.blogg.se/
Postat av: jenny

allt är väl roligare än att plugga =P

2010-02-08 @ 13:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback