The Facefuck.

Så har det då hänt.
Det jag med förskräckelse har vetat ska ske, men försökt tränga undan i mitt medvetna.

Ikväll - ikväll så blev även jag Facefucked.
Den otroligt jobbiga och värdelösa nya designen av Facebook invaderade även min dator och förihelveteingentingfungerarju!!!!!!!
Varför ska de på och ändra det hela jävla tiden???


Har suttit och pulat med iPhonen hela kvällen, försökt få ordning på bilderna i olika mappar och sådära.
Bara för att upptäcka att den satans mappen Bildbibliotek inte går att radera, så då sitter jag där med dubbla uppsättningar bilder.
Why, Apple, WHY????

Musik från CD till iTunes-fronten har jag jobbat mig igenom # till bokstaven H.
Har faktiskt synkat om låtbiblan på iPhonen också, så nu har jag en mängd nya låtar istället för alla de 1300 jag var så trött på.
Förhoppningsvis kommer VBA hit på lördag så vi kan föra över mina ca 50G musik från min gamla dator till min nya dator.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback