9/1 2010

Skrev klart den där HIM-reccan igår natt och idag ska den komma upp på The Gauntlet.com, exakt när vet jag inte.
Jason sa att han skulle få upp den idag, men då han är stationerad i L.A så är han ju ett par timmar efter oss här i Sverige.

Är klart nöjd med reccan, för att vara den första så är den bra, om jag får säga det själv.
Har fått lite feedback både från Jane och Luisa.
Jane i egenskap av att hon själv skriver reccor för brinnande livet, Luisa i egenskap av HIM-fan.

Det ska bli jävligt spännande att se sitt namn i tryck och att se vad folk har för kommentarer om den.
Förhoppningen är ju att så många som möjligt ska bli nyfikna på skivan och rusa ut och köpa den när den släpps i februari.
Vi får väl se :)

Har gått och kärat ner mig i en jävligt trevlig och mysig människa från Göteborg (Hej Kenny!).
Han kom och hälsade på i tisdagskväll, det var fantastiskt mysigt, roligt och underbart.
Fick städa som en liten idiot innan han kom, då det dels såg ut som kriget här och dels för att han är allergisk mot mina barn (katterna).
Vi hämtade käk från Suriyo Thai, kollade på tv, slöglodde på Empire Records (för den har jag ju inte sett tretusen gånger.), kelade och hade det bara jävligt bra.
På onsdagsmorgonen så var han en sjusovare och jättetråkig, så då gick jag och handlade frukost och försökte mig på en fin frukost-på-sängen-move, men han sov ju fortfarande.
Ännu mer TV, liten promenad, matlagning och allmänt mys och helt plöstligt var det onsdag kväll och dags för Kenny att åka hem.
Ville inte alls att han skulle åka hem, tycker gott han hade kunnat stanna lite till... och lite till.

Planen är dock att han kommer och hälsar på igen denna kommande fredag.
Längtar som bara den!!!
Att man kan längta så efter någon som man egentligen inte riktigt lärt känna ordentligt än, är rätt märkligt.
Men mysigt.

Kan dock inte låta bli att, pga tidigare erfarenheter, bara nästan vänta på att allt ska visa sig vara ett skämt, att han inte alls är intresserad, att jag bara inbillat mig alltihop.
Jag HOPPAS ju dock att det inte blir så, det hade varit för jävligt.
Mår fantastiskt bra just nu.
Skolan börjar på måndag och jag ska dessutom försöka jobba en eller två dagar i veckan för lite extra cash.

Det är kallt som satan i Sverige just nu. Närmare -20 flera dagar irad.
INTE KUL!

Idag har jag varit på IKEA med Annica och köpt nytt porslin, bland annat.
Snyggt i grått stengods blev det, mycket nöjd.

Puss.


Kommentarer
Postat av: Jenny

åh så roligt att du blev nöjd med det du skrev. det är ju så härligt att höra att du mår bra då blir ju jag oxå det =)

kramar

2010-01-09 @ 22:30:00
Postat av: Anders

Me like :P Happy Happy.. Gör mig en tjänst VBM, oroa dig mindre sånt är inte bra ta en dag i taget istället som jag :)



Puss

2010-01-10 @ 16:13:18
URL: http://www.seasonsports.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback