Hejdålänge.

NU äntligen har jag lämnat Ljungby bakom mig.
Lämnade mina nycklar idag och for upp till mitt nya tillhåll med tåget, framme lagom till klockan 20.00.
Det känns så otroligt bra, men visst även lite ledsamt att lämna vänner.
Imorgon ska Jenny åka på roadtrip med en kompis och jag blir således ensam här till på lördag.
Något som känns helt OK, bara för att vi är roomisar behöver vi ju inte vara fastväxta vid höften liksom.
Dessutom ger det mig tid att själv få "bo in mig" litegrann - tid som Jenny redan har haft i veckorna när jag varit "hemma" i Ljungby.
Ska försöka få klart mitt rum, hoppas hottien tillika fastighetsskötaren Peter kommer och tar mina garderober imorgon eller på fredag så jag kan möblera ordentligt.

Nu ska jag sova i min alldeles egna säng, i mitt alldeles egna rum, för första gången!!

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback