Inflyttningsfest

Fyfan vilken jävla fest det var igår!!
Tror vi gick och la oss klockan 6 på morgonen och musiken spelades hela tiden.
Sååå himla mycket roliga människor, så jävla mycket öl, sprit, vin och cider, Minttu, bisongräsvodka och en massa annat.
Det var en mycket trasig lägenhet man vaknade upp i imorse, köksbordet hade trillat ner från väggen, Jenny's ena dörr hade åkt av sina gångjärn, glas gick sönder, öl, vin och sprit på golven, blöta handdukar, fimpar typ överallt.
Så man kan lugnt säga att lägenheten har blivit invigd - med råge!
I inflyttningspresent fick vi bla en flaska Minttu (slut), en flaska Bisongräsvodka (nästan slut), en flaska Absolut Mango (inte slut), en flaska Cosmo med tillhörande glas, en jättefin tavla som Carro hade målat och höjdpunkten - 100 kådisar av Angie och Thomas, för det är ju något vi singeltjejer behöver, haha!

Hade så jävla roligt, jag tror jag kommer att trivas här i Partille.
Liggvänliga människor finns det också, så - thumbs up!

Nu ska vi strax åka till Ljungby, jag, Johan och Danne.
Jag ska jobba i veckan samt flyttstäda lägenheten och slänga alla saker som är kvar i den.
Ser inte fram emot en 2 timmar lång bilresa just nu... huuuu!
Men jag mår bättre än vad jag förtjänat, det ska gudarna veta.
Jag borde egentligen ligga med huvudet i toaletten, men jag mår fan rätt bra.


det hemliga paketet öppnas, haha



Dönö i Lisas snygga Oktoberfestdress.



Lill-Albinsson var bra i gasen.


Jag och Hönö


I Partille måste man tydligen ta av sig på överkroppen om man är karl.
Good to know.



Liggvänligt



När jag är full hånglar jag tydligen med andras fruar.
Najs.



Hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback