Let's go to Brännö

Sorry peeps, förstår att ni suttit och oroat er för vart jag tagit vägen.
Spenderat två underbart fina dagar ute på Brännö tillsammans med Jenny, Daniel och Alex.
Vi sov i en båt.
It was totally rad.
Vi har badat, hoppat från klippor, fiskat krabbor, grillat, druckit öl, hejat på både Glenn Hysén och Patrik Sjöberg (på SAMMA dag!!) och bara chillat.

I torsdags var det dans på Brännö brygga, som Lasse Dahlquist en gång så fint sjöng.
Underbar solnedgång.
All is good.

Idag ska jag förmå någon att trimma my sad excuse of hair och sen ska jag färga det, för det är inte acceptabelt att se ut så som jag gör nu.
Nån slags pissrosa.



Brännö


Dans på Brännö brygga


Alex och Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback