Tattoo.

Har en riktigt grym tatueringsidé på gång.
Natten till igår drömde jag om den och sedan dess har den inte lämnat mitt huvud.
Vill inte avslöja vad det är riktigt ännu, men jag kan säga att det förmodligen blir en hel sleeve samt att den kommer att involvera ett av mina absolut största intressen (som dock inte har varit så representerat här på bloggen).
Sitter och försöker utforma en liten rough sketch i Photoshop, bara för att visa på ett ungefär.

Har inte tatuerat mig på flera år, tror att det var 2004 jag gjorde min senaste, vilket är alldeles på tok för länge sedan!

Har ju bara de här småskitarna och nu känner jag att det är dags att göra något ordentligt!
Så förutom den "hemliga" tatueringsidén så ska jag ju även göra en slags minnestatuering till min far.
Ett skepp som seglar iväg mot solnedgången med pappas födelse samt dödsdatum nedanför.
Den ska sitta på vänster axel/överarm, så det blir nog en halfsleeve av den.

Till mamma vill jag bara säga: förlåt, jag vet att du inte gillar stora tatueringar, men du får faktiskt ta att jag är en vuxen människa nu och inte fyra år som du tror, söta mamma.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback