Det här med kärlek.

Det har nyligen sagts mig att jag uppfattas som någon som blir kär alldeles för lätt/snabbt och att detta skulle påvisa att jag är osäker i mig själv samt kräver bekräftelse.

Jag är inte mer osäker i mig själv än någon annan, jag trivs faktiskt rätt så bra med mig själv.
I've got a lot going on just nu.
Bekräftelse... tja.. det är väl alltid trevligt att få höra att man är omtyckt?

Men just det där med att bli kär lätt.
Alltså.
Jag lever hellre mitt liv med my heart on my sleeve och blir kär 100 gånger om året, än lever mitt liv utan att visa vad jag känner för att jag är rädd.
Hellre ha varit kär för många gånger än för få.

That's just my point of view tho.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Hell yeah, hellre känna för mycket än för lite, hur kul skulle det vara att gå igenom livet känna att allt bara är "ehh..whatever" fellings ftw! ;)

2010-06-19 @ 10:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback