Midsommar = check

Midsommar has come and gone.
Hade en trevlig kväll ute i Ryssby, men som den åldring jag är fick jag nog och tackade för mig redan lite efter 22-tiden.
Vi spelade kubb och badade badtunna, varvid jag lyckades med konststycket att få ett riktigt stort otäckt brännsår på min arm.
Skulle räcka mig efter en öl och råkade således måtta fel och lade istället armen rakt på kaminens "skorstens"rör.
Det fräste till och nu sitter man här med brännblåsor the size of femkronor.
När jag kommit på hur fan man laddar över bilder från den nya lånemobilen så kan ni till och med få se foton på otäckheten.
Har dock blivit omplåstrad av kusin Annica och faster Lilian.

Kan inte låta bli att tänka på Nick.
Det är skitjobbigt. Han är ju så fin.

Kramas på SRF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback