Slut, stress, sömn

Sen i fredags har jag sovit max 15 timmar totalt.
I fredags natt (till lördag) somnade jag inte förrän kl 6 och vaknade redan kl. 9.30. = 3,5 timmar
Natten mellan lördag och söndag somnade jag.. fan vet när, runt 4 halv 5.
I söndags vaknade jag klockan 10 av att telefonen ringer. = 5,5 timmar
Natten mellan söndag och måndag somnade jag klockan 3, halv 4 tror jag och sedan upp klockan 7. = 4 timmar
Idag (måndag) sov jag en kort timme mellan 12 och 13. = 1 timme
3,5 + 5,5 + 4 + 1 = 14 timmar.

Idag/ikväll/inatt har jag suttit och skrivit min sista uppsats för terminen och har med andra ord hällt i mig Red Bull för att orka vara vaken.
Nu 9 sidor, 3 322 ord, 12 timmar, 10 cigaretter och 6 Red Bull senare är uppsatshelvetet klart.
(Mån)Dagen är också över och tisdagen börjar gry och här sitter jag och är helt skakig pga all energidryck jag druckit.
Mitt huvud hänger inte alls med och jag VET att jag är jättetrött, men jag känner mig inte sömnig.
Känner mig jävligt skum.
Jag kommer ju totaldäcka så fort jag får chans att stressa av, vilket inte blir förrän på torsdag eftermiddag.
På onsdag morgon, tidigt, ska jag ju åka till Köpenhamn med mina Göteborgsbruttor.
Vet inte riktigt hur jag ska orka, är helt jävla fucking slut.

Malin var här en sväng ikväll, vi satt båda och skrev skolarbeten.
Det var jättekul och det gick jättebra att skriva med hennes sällskap.
Vi tände en pipa också, bara för att få igång hjärnan lite.

Förutom sömnbristen så mår jag bra, tror jag.
Allt känns väldigt chill å sådär, även om jag börjar känna en inre stress över flytten.
Vill få sålt min soffa och TVbokhyllan så jag kan få lite cash.

Kommentarer
Postat av: Therese

Vad roligt att åka till Köpenhamn=)

Vad ska ni göra där..??? Nyfiken hehe

2010-06-01 @ 07:04:22
URL: http://hellomotoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback