59 kilo!!

För första gången på en massa massa år visar vågen under 60kg.
Numera är jag en smärt och smidig (haha) 59kilos-kvinna, något som inte har inträffat sen jag nog bara var 18-20 år.
Trodde knappt mina ögon när jag såg siffrorna på vågen, det känns helt absurt!
Det är ju inte så att jag har tränat en massa, så jag vet inte riktigt hur det har hänt.
Jag har även varit lite mindre sträng i hela LCHF-biten, så det är lite av ett mysterium det här.
Men jag är nöjd!

Idag har jag varit och simmat en liten sväng, nu ska det pluggas lite franska eftersom jag har prov imorgon.
Sedan ska jag också försöka svänga ihop två trevliga recensioner till the Gauntlet, två lite punkiga/hardcore band vid namn Violent Soho samt Four Year Strong släpper album den 9 mars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback