Älskling, jag är med taco!

Igår hade vi en mysig familjesammankomst ute i Vislanda.
Anna och hennes familj, jag, Emily, mamma och kusin Lina satt hemma hos mor och rökte vattenpipa, drack vin och åt en helvetes tacofiesta.
Blev precis proppmätt och jag såg fan gravid ut.
Jag blev med taco. Ett tacosbarn.

Vi spelade lite frågespel med hjälp av min iPhone, det finns ju ett jätteroligt spel man kan ladda ner, M.I.G.
Hur skoj som helst. Jag var spelledare. (Vaddå skulle någon annan få röra min iPhone?! Nejnej)
Vi "firade" Earth Hour och släckte ner hela huset och tände en massa stearinljus, så supermysigt verkligen!

Jag fick en körkortsbok av Lina, hon är ju strax färdigutbildad körskolelärare, så hon ska hjälpa mig att ta det där jävla kortet nångång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback