Arbetsintervju

Igår berättade jag ju att jag sökt ett extrajobb under Sweden Rock Festival som säljare.
Imorse ringde de ifrån bemanningsföretaget och sa att de ville träffa mig för en intervju i Växjö!
Så snabbt, jag blev helt chockad!
Helst hade de velat träffa mig imorgon, men jag är upptagen med skola hela dagen och på måndag ska jag ju arbeta på min förra arbetsplats Scanditronix.
Men vi samsades ändå om tisdagen, så jag får skippa lite skola där för att åka på intervju.
Hoppas verkligen att jag får jobbet, det hade varit så jävla grymt!!!

Nu är jag lite nervös, vet inte riktigt vad jag kan förvänta mig utav intervjun.
Det är typ den faktiskt den första riktiga arbetsintervjun jag varit på, så det är mycket pirrigt och spännande!
Några råd??

Kommentarer
Postat av: Sara

Va dig själv!!

Några standard frågor brukar vara;

Varför sökte du jobbet?

Varför ska vi anställa just dig?

Vad vet du om oss(företaget)?

2010-03-25 @ 19:52:05
URL: http://saragolosa.blogg.se/
Postat av: Anders

Hej Maria! Jo alltså vi vet allt de där om snön du inte gillar, det som vi tycker är extra skoj är att det som sagt är 20 grader i skuggan här nere i dalen och himlen är klarblå. DET kanske du är lite avundsjuk på ;))



Puss på re från oss i Alperna

2010-03-25 @ 20:02:09
URL: http://seasonsports.se
Postat av: jenny jonasson

det dom oxå brukar fråga är "säg tre saker som är positivt med dig och tre saker som är negativt".

bara ett litet tips =)

kram

2010-03-27 @ 10:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback