Hu.

Fuck me vad jag är trött idag!
Ändå blev det väl någorlunda tidigt igår, har ingen direkt koll på när jag kom hem alls.
Jeanette var en ypperlig värdinna och bjussade på alkohol, så det blev en rätt bra kväll till slut ändå.
Nu ska jag försöka klä på mig kläder tillräckligt länge för att gå och handla nachos och eventuellt en gurka så jag kan äta tacos.
Är schweinhungrig, dämn it!
Sen kastar jag nog kläderna till förmån sängen och Xbox.
Kanske lite ODDWORLD - igen. Har ju bara klarat det 2 gånger.
Önskar att min syster kunde lämna tillbaka mitt Wii så jag fick spela mitt Zelda, men nooooo.....

Grisen vet vad som får mami att må bättre i bakfyllan
KEL!



Kommentarer
Postat av: Syster

Haha vart det en pik till mig??

2010-03-22 @ 12:48:31
Postat av: Maria

Jaaaaaa!!!

Saknar mitt Wii!!!

2010-03-22 @ 12:49:16
URL: http://marialy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback