LELO

Är man lite pryd eller inte vill veta saker om mig eller liknande så bör man inte scrolla ner och läsa detta
(typ mamsen)















Eftersom jag lever i ett distansförhållande så blir det många många ensamma nätter, morgnar, förmiddagar, eftermiddagar...eeeh, ja många ensamma stunder blir det.
Vilket är sjukt tråkigt, men man får göra det bästa av situationen.
Man är sin egen lyckas smed, ....ehehe



LELO
är ett svenskt företag, startat av tre snubbar, som ligger bakom vad som anses vara några av världens bästa pleasure objects: alltså sexleksaker - både för kvinnor och män.

Deras grejer sägs hålla väldigt hög standard när det gäller både design och funktionalitet, tyvärr så har jag inte själv haft nöjet att prova deras produkter.... ännu.
De är uppladdningsbara och kommer med en laddare, dvs inga batterier utav modell AA eller AAA krävs, vilket annars brukar vara en plåga.
Speciellt när man ställt in sig på lite sexytajm och så märker man att fan batterierna är slut och jag har inga fler hemma!
Hate when that happends!


Två av deras produkter som jag verkligen vill testa är LELO Gigi och LELO Nea.


Gigi är en Gpunktsvibrator med 5 olika lägen, storlek 165 x 35 x 33 mm och finns i 3 olika färger (blå, lila och puderrosa).




Nea är en klitorisvibrator med porslinslik finish, 5 olika lägen, storlek 75 x 36 x 25 mm och finns i färger svart, vit och lila.

Alla LELOs saker levereras i en snygg förpackning, en trevlig presentask och en satinpåse.
Lyxigt värre!

Det är inte superbilliga grejjer det här (Gigi kostar 750:- och Nea kostar 690:- ), men något säger mig att de förmodligen är värda varenda krona!
Längtar till jag blir rik så jag kan köpa mig en av dem.. eller båda.
Om ingen känner sig manad att köpa en till mig, alltså.
Bara sådär för att jag är Världens Bästa Maria liksom.

Kommentarer
Postat av: jenny jonasson

ja om man ändå vore rik ;)

2010-03-19 @ 17:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback