Min dag i bilder

Min syster Anna fyller 34 år idag, så idag har vi firat litegranna.
GRATTIS ännu en gång.


Anna i födelsedagsmössan hon fått av sin äldsta grabb




Mössan var precis skithäftig så jag ville också prova!
Hoppas verkligen att Alle gör en till mig också!
GRYM!



Pontus ville också prova mössan:
Den är så jävla fierce!


Jag och Anna gjorde en smörgåstårta.
Ser ut som en köpetårta, fast den var liksom.. godare!



Pontus och Alexander dekorerade tårtan.
Egentligen har de godisförbud, men de resonerade så här:
det är ju inte godis, det är ju tårtdekoration och då får man äta det!!!
Med andra ord var det mer godis än tårta på tårtan.


Har haft en jättemysig dag och till och med kommit fram till en frågeställning till mitt Hi B arbete:
"Varför böjde sig Sverige för Sovjetunionen gällande Baltutlämningen 1945?"
Min morfar kom från Estland, så det ligger lite familjeintresse bakom det hela.

Nu är det sövedags!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback