Ny design - igen.

Efter att ha försökt ordna fram en trevlig design helt själv så fick jag erkänna mig besegrad och ta en redan fixad av nån brud som numer är länkad i form av en rosa jädra kladd nere i menyspalten.
Tack tack, men måste du ha en sån fruktansvärd logo???
Headern är dock min egen (no shit?!).

Le smörgåstårta est uppäten och jag är mätt och gla'.
Idag borde jag i regel plugga. Iallafall komma på en frågeställning till mitt Historia B-arbete och en frågeställning till min Engelska C-uppsats.
Men jag har noll disciplin, noll fantasi och noll ork - ja, jag är värdelös.
Hi B kan vara i princip vad som helst, men i Eng C ska det ha en koppling antingen till det engelska språket eller engelsk kultur.
Any frickin' suggestions, PLIS?!

Istället så sitter jag och för över de sista bilderna från min gamla älskade dator till den nya, som fungerar bättre.
Bjuder er härmed på en bild som bevisar att jag och Sleepy minsann kände varandra redan för 7 år sedan.


November 2003


Tänk om man vetat redan då att det skulle bli vi - såhär 7 år senare?!
Life works in mysterious ways.....

Kommentarer
Postat av: Anders

Kan du inte plocka bort den fula bilden då? Räcker ju att det står någonstans att det är hennes design.. Annars ska jag personligen hjälpa dig med detta ;)

2010-03-17 @ 15:06:54
URL: http://www.seasonsports.se
Postat av: Maria

Näe, det fick man inte, serru. Då skulle hon bli skitsur och anmäla och grejjer.



Men eftersom du är så jävla bra sweetiepie, så kanske du har tid över någon dag och kan snickra ihop en trevlig design till VBM?

VBM would love you forever!!!

2010-03-17 @ 15:08:28
URL: http://marialy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback