These are crazy, crazy, crazy, crazy nights

Ett par crazy dygn är över och jag sitter och dricker en öl för att släppa på alla spänningar som tyngt mig de senaste dagarna.

Utan att gå in på detaljer så har allt inte varit well in paradise för ett tag, mycket på grund av att både jag och andra istället för att vara raka och öppna har gått omkring på äggskal.
Jag har återigen visat den där delen av mig som jag aldrig tyckt om.
Den osäkra sidan av mig som har svårt med tillit, som genast hoppas till förutfattade conclusions.
Den sida som jag kan "tacka" mitt ex för att jag har.

I och för sig så har väl min osäkerhet inte varit helt obefogad, eftersom saker och ting rätt så drastiskt förändrades i mitt förhållande.
Att det sedan visade sig att det inte hade något med mig att göra spelar ju inte så stor roll när man väl är mitt inne i orkanen och inte tänker klart.

Förhoppningsvis har vi nu kommit ett steg längre och kan fortsätta framåt efter att ha pratat ut, vilket känns jätteskönt.
Sålänge man nu kan uppehålla rakhet och öppenhet och ärlighet så ska det nog gå bra.

Fingers crossed, lovelies.

Grattis till Sara och Calle och deras nya lilla babygirl, förresten!
(Nördiga Familjen)

Kommentarer
Postat av: Lina

Va skönt att det rett ut sig! Att prata ut är så bra! Annars stänger man bara in allt och får för sig saker och ältar alla möjliga påhittade negativa tankar. Not good! (Jag gör så också) Good for you att ni pratat ut helt enkelt!



Kram på dig!

2010-03-02 @ 23:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback