Tvättefredag

Idag är det en sån där tvätt och göra-iordning-hemma dag.
Det är fullt ös nere i tvättstugan och så har jag äntligen fått tummen ur och slängt alla jäävla glasflaskor sen ROXX-förfesten för ungefär en månad sen (ja jag vet att jag är sen, slarvig osv).
Passade även på att slänga en massa grejjer i pappersinsamlingen, så nu är det nästan helt tomt i mina förvaringsskåp.
Nice.
Funderar även lite svagt på om jag inte skulle ta och försöka få upp den där vägghyllan till köket jag haft i liggandes i städskåpet i typ ett år...


I helgen blir det inget Kenny, vilket är tråkigt, men jag får försöka överleva ändå.
Nästa helg ska jag och systrarna kolla på kent i Malmö på söndagen, så det blir kanske inget Kenny då heller.
Suck.
Vi får väl se när vi har tid att ses.

Ikväll ska jag istället ta några järn med Carolin.
Kan dock inte bestämma mig för vin eller sprit.
Eller vad jag ska ha på mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback