Uppsats klar?

Har just skickat in min uppsats om vikingarnas inflytande på det moderna engelska språket till min lärare.
Förhoppningsvis är hon nöjd så att jag inte behöver komplettera.
Håll tummarna.

Är helt slut i huvudet just nu, har en massa fornnordiska ord som flyger runt i skallen på mig.
Ska nog kolla nåt avsnitt av nån serie innan jag sover dock, tömma huvudet lite.

Imorgon ska jag återigen jobba på Scanditronix ute i Vislanda, det skulle visst läggas in nya artiklar i Monitor-systemet.
Det ska nog gå snabbt och bra att ordna, hoppas jag.


Hoppas att Sleepy kan komma hit i helgen, jag saknar att kramas med honom, att bara vara med honom.
Behöver egentligen inte ens prata, vill bara vara nära och känna att nån är där, liksom.

Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback