Uteplatshäng!

Idag, mina kära vänner, har jag för första gången i år avnjutit ett glas vin på min uteplats - iklädd T-shirt och solglajjer!
Måhända att det fortfarande ligger 30cm snö på gräsmattan, men åtminstone en meter bred remsa är bar inom min uteplatsmur!
Tjohoo!
Mina grannar tittade på mig som om jag var alldeles galen, tokig och rubbad, men jag flippade them the bird och fortsatte njuta.



I övrigt:
För första gångem på säkerligen ett år så har jag klarat av fjärde "banan" på Icakuriren.se's TAIPEI-spel.
Det är något man klarar ungefär var tiotusende omgång!


(bildbevis)

Ikväll blir det eventuellt ett besök på KLUBB ROXX, har fortfarande inte bestämt mig till 100%.
Jag planerar dock att avnjuta en god middag och min flaska vin under kvällen, så får vi se vart det bär av sedan.
Kycklingfilé med kantarellfärskost, inlindad i bacon - tillagad i ugnen samt kokt broccoli, blomkål och morötter.
Hoppas det blir gott.

Eftermiddagens och kvällens soundtrack står nog mestadels John Mayer för, med några få inslag av Four Year Strong och Black Stone Cherry.


Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer
Postat av: Tova

Ojoj, det lät härligt! Men idag var ju faktiskt en ovanligt solig och skön dag ;)

hoppas din lördagskväll blev lyckad!

2010-03-06 @ 22:06:07
URL: http://metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback