Listor

Gilla-listan (utan inbördes ordning):
  • Att komma i kläder som inte passat på 5 år. Trevligt vad det kan göra med ens självbild
  • Min familj. Utan dem är jag ingenting
  • Kenny. Sleepy makes my day
  • Att se gräsmattan. Die evil snow DIE!!!!!
  • Smörgåstårtsbiten min mamma ska lämna här ikväll. Lovelovelove
  • Öl (St Patricks imorgon!) Nån som vill ut på en Guiness?
  • Dessa skor från Din Sko


    Jag måste ha dem!!!!




Ogilla-listan:
  • Att bo 3 timmar ifrån Sleepy. It fucking sucks
  • Ständigt denna pengabrist. It fucking sucks monkeyballs
  • Plugget just nu. Det är inte kul längre
  • Missförstånd på fyllan. Kan förstöra allt

Kommentarer
Postat av: Lina

Gillar listan :) Underskattat med listor, måste jag säga!



Hur går det med plugget? Vad läste du nu och hur långt är det kvar? Ska du flytta från Ljungby snart eller?



Kram

2010-03-16 @ 21:19:19
URL: http://linaelinmimmi.blogg.se/
Postat av: Maria

Älskar listor, jag är ett listfreak!



Det går väl sisådär med plugget. Egentligen går det väl bra, men jag är så fruktansvärt oinspirerad så det är nästan äckligt.

Jag försöker ju skrapa ihop till mitt gymnasiebetyg (I was too cool for school när det väl begav sig, det var roligare med sex,drugs and rock'n'roll!) och förhoppningsvis ska jag väl bli klar till efter sommaren. Eller till nästa VT, vi får se.

siktar på en flytt härifrån lagom till efter sommaren.

2010-03-17 @ 14:49:23
URL: http://marialy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback