Vindag

Idag har jag lyckats med konststycket att vara rätt så bra i gasen full klockan 14.00, för att nu klockan 21.00 sitta här utan vinrus, svintrött och seg.
Spenderade dagen tillsammans med min vän KA, han skulle måla om i sitt vardagsrum så min uppgift blev ju naturligtvis att se till hunden Molly så att hon inte sprang in i färgen osv.
(Jag misslyckades litegranna, då hon på något sätt lyckades bli blå på läppen. Ohwell, ingen skada skedd)
Jag och Molly hängde ute på balkongen i solen, hon drack vatten - jag hystade i mig en flaska vin på mindre än 2 timmar.
Very naaaajs!


När klockan var 12.00 korkade jag upp.
(någonstans i världen var klockan efter 17.00)

 

 


Molly och jag lekte med den pipande pingvinen.

 




Vi njöt även i solen.


All in all, a very nice day.
Nu är det nog sängdags för Madskills, imorgon ska jag ut till Vislanda och hänga med da family.
Sleepy skulle egentligen kommit ikväll, men han fick förhinder.
Sånt som händer när man dejtar någon som har barn.
Vi har dock spikat att han kommer nästa helg.
Gör han inte det så går jag bärsärk.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback