Baby did a bad bad thing...

Är en jättebra låt av Chris Isaak, men nu är det inte den vi ska prata om.
Idag gjorde jag något jävligt korkat.
Sitter hemma och är så jävla uttråkad (mer uttråkad än jag varit ever i hela mitt liv!!).
Hittar en cigarett som Jenny glömt här och vad gör jag?
Jo, jag sätter mig och tänder den och röker!
WHAT?!


Ser lite skamsen ut


Ja, jag förstår att ni allihopa svimmar och skriker ut er förvåning och bestörtning nu när jag avslöjar detta!
Jag som har varit rökfri (nåja, fyllebloss räknas inte) i snart 5 år, som endast rökt nykter vid typ 3 tillfällen (som jag kan komma ihåg):
1. dagen min pappa fick sin cancerdiagnos (ironiskt nog lungcancer)
2. dagen min pappa gick bort (i lungcancer)
3. en jobbig dag i Göteborg (fuck you, retard)

Varför gjorde jag nu detta då?
För att jag var uttråkad.
Vad i helvete liksom?!
Dock rökte jag inte hela, tack och lov.
Inte ens halva, men ändå.
Att tristess kan få mig att göra nåt sånt?!
Totally not OK.


Kommentarer
Postat av: Frikadellen

Jag vet precis vad du menar.



Är själv återfödd icke-rökare efter att ha vandrat i ett mörker som rökare.



Jag kan skita i att röka när man väntar som mest att ajg borde falla dit. Och sen nån sketen tisdag sätter nån en cigg i handen på en. Man röker den, luktar skit och undrar vad fasen hände. Oftast mår mna illa och röker inte klart. Som du.



2010-05-08 @ 23:13:55
URL: http://frikadellen.blogg.se/
Postat av: Anders

Aja VBM, Förhoppningsvis tänkte du som jag gjort i sådana tillfällen "Va fan håller jag på med, och släckte efter ett par bloss"

2010-05-09 @ 12:06:03
URL: http://www.seasonsports.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback