Göööörls najt.

Hade en så fruktansvärt rolig kväll igår med tjejerna hemma hos Sandra.
Massor med vin och tjejsnack (ja, ni vet sex, trouble and boys boys boys), lite rumpskak.
Var ute en sväng på Köket, men fan vad dåligt det var där igår.
Jag var nöjd ändå, för jag var lagom berusad.

Gick sedan hem till Sandra igen för jag ville dricka ännu mer vin, men det blev nog inte så mycket för jag var hemma runt fyra-snåret.
Hade skrivit på Fejsan att jag var nöjd, ty jag hade bara trillat en gång med min cykel.
Vilket är bra i jämförelse med förra gången när jag trillade 4 gånger på 15 meter.

När jag vaknade imorse kände jag ett konstigt tryck över fötterna.
Trodde först att jag fått nån slags konstig kramp, men när jag skulle massera bort den så upptäckte jag att jag minsann hade somnat med mina cowboyboots på.
Cowboybootsen och ingenting annat.
Jävligt lyckat, haha!

Lite bilder från gårdagen och imorse:

Hemma hos Sandra, seriöst, who knew att jag hade så skinny legs?!



Hemma hos Sandra, efter Köket. Det här minns jag inte ens.


Jag var tvungen att ta en bild på tokigheterna. TVn i bakgrunden såldes idag, så yay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback