Hoffmaestro & Chraa

Eh, ja jag är lite dålig på att uppdatera här nu.
No offence.

Idag är jag smått bakfull, somnade inte förrän kl 6 imorse och sen vaknade jag vid halv tio.
Har vilat en liten stund så nu är man på ölen igen, yay!

Hoffmaestro & Chraa var sjukt jävla bra igår, vilket RÖJJ!!
Idag såg det ut som kriget här hemma efter förfesten igår, ett jävla inferno.
Ölflaskor, burkar, glas och cigarettfimpar ÖVERALLT.
Vardagsrummet, köket, badrummet, sovrummet.
Öl på golvet, ölblöta handdukar överallt.

Såhär misärigt såg det ut i köket.


Den här bilden har jag snott av Jossan.
Tycker den är fin.

Träffade på en gammal arbetskamrat igår som jag inte sett på ett år eller så, jävligt trevligt.
Nej, nu måste jag klä på mig, sätta på ansiktet och göra mig redo för party hos Sandra.
Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback