Livet utan Facebook - dag två.


Långsamt börjar den andra Facebook-fria dagen.
Precis som igår känner jag mig out of loop, som att jag inte får veta vad som händer.
Någon som ska ut ikväll? Ingen aning, nu när jag inte har det mäktiga Facebook som talar om det för mig.
Är det nån fest ikväll? Jag vet inte, jag har inte Facebook.
Har fler av Elise's elektroniska saker gått sönder? Who knows!
Är Johan Nylén now listed as backdrunk? Förmodligen, men jag kan inte veta säkert!!
Har Carolin skapat något idag? ÅÅåh, det stör mig att jag inte får veta!
Och hur ska jag få tag i den där bekanta som jag inte har telefonnumret till!?

Ok, nu överdriver jag kanske en smula.
Nej, egentligen inte, jag känner mig TOM!!
Eller iallafall som den där lite konstiga tjejen som aldrig fick vara med och leka på rasterna.

Idag ska jag fika med Jenny, det var längesen.
Och det är ungefär min plan för dagen.
Ni som läser bloggen som bor här i hålan, vad ska ni göra ikväll?
Nån som vill party?

Kommentarer
Postat av: Erica

Sv; Talade för mig själv ur min egen synvinkel. Man kan väll inte göra på annat sätt, eller? :)

2010-05-13 @ 12:24:21
URL: http://duveterica.blogg.se/
Postat av: Ylva

Jag såg din kommentar hos Spiderchick och tänkte att rallyt, det är ju här! En Ljungbytjej till. Jag känner igen dig, kanske från krogen.

2010-05-13 @ 13:12:58
URL: http://yfronten.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja vilken trevlig fika det blev får vi göra om snart igen =)det är inga uppdateringar om fest än iallafall =P

2010-05-13 @ 15:07:43
Postat av: Elise

Haha vad söt du är! Näe, inga nya saker är sönder... än! :P

2010-05-13 @ 16:51:56
URL: http://fade2black.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback