Onsdagsmorgon hos Madskills...... Hex o ja...

img_6807 (MMS)

Onsdagsmorgon hos Madskills......
Hex o jag spelar Xbox.
Oddworld, ett av de absolut roligaste spel jag spelat. Har klarat det typ 4 gånger redan. 
Jag önskar att min Fable-skiva inte hade gått sönder, för det var ett roligt spel! Idag börjar min ledighet som sträcker sig till måndag morgon kl 08.15. Spelade TVspel hela kvällen igår och drack några öl, det blev rätt sent. 

Och ja, alla ni som hört av er och undrat: jag har tagit bort min Facebook. Det innebär inte att jag är deprimerad, mår dåligt eller att något har hänt.
Det enda det innebär är att jag är trött på Facebook och behöver en paus, ni vet ju alla hur mycket tid jag spenderar på FB. Mitt skolarbete kommer säkerligen att bli bättre nu. Vi får väl se hur länge jag lyckas hålla mig ifrån FB. 

Tills dess får ni följa mig här på bloggen istället och träffa mig på fiket på för/eftermiddag samt ute på krogen på helgen. Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback